torsdag 8 december 2011

Kalendern

Hittade en rolig kalender (tyckte jag) som jag tänkte ta mig an här i bloggen i den mån jag hinner och orkar. Den ser ut så här:

1. Berätta om dig själv.
2. Berätta om staden som du bor i.
3. Berätta om din bästa vän.
4. Berätta om en person som du beundrar.
5. Berätta om vem du var för ett år sedan.
6. Berätta om bloggarna du läser.
7. Berätta om ett av dina favoritfotografier.
8. Berätta om ett av dina favoritplagg.
9. Berätta om en av dina favoritlåtar.
10. Berätta om vad som finns i din väska.
11. Berätta om hur dina framtidsdrömmar ser ut.
12. Berätta om någon som du saknar.
13. Berätta om din favoritsak i ditt hem.
14. Berätta om ett fotografi som någon annan tagit på dig.
15. Berätta om en av dina favoritböcker.
16. Berätta om hur du var när du var liten.
17. Berätta om hur en perfekt dag ser ut för dig.
18. Berätta om en plats du absolut vill besöka innan du dör.
19. Berätta om en vän som bor långt bort.
20. Berätta om vad du önskar dig i julklapp.
21. Berätta om någon som du älskar.
22. Berätta om något som du är beroende av.
23. Berätta om ditt bästa julminne.
24. Berätta om fem fina saker som har hänt under den här decembermånaden.

Jag hoppar över de dagar som redan är bakom och går direkt på dagen idag, nummer 8, mitt favoritplagg. Tja, det är nog en vacker, färgstark och luftig sommarklänning skulle jag tro. En sådan där som svänger härligt kring bara, bruna ben och är lätt som en vind. Den finns inte i min garderob. Tar man en titt i min garderob kan man lätt få för sig att halsdukar och scarfar är mina favoritplagg och det kan kanske finnas ett korn av sanning i den iakttagelsen.

2 kommentarer:

  1. I min väska finns mitt läppstift. Går i princip aldrig utanför dörren utan att ha maskerat mig med röda vackra läppar! =)

    Kram Cia

    SvaraRadera
  2. Hehe, det kommer jag faktiskt ihåg! :) Men så är det ju så snyggt med färgstarkt läppstift på dig också!

    SvaraRadera