tisdag 10 maj 2011

Award

För en halv evighet sedan fick jag en award av fina Criss. Tackar för den! Awarden blev liggande i väntan på åtgärd, men ikväll ska den skickas vidare!




Reglerna för Liebster Blog Award ser ut så här:

Denna bloggaward lämnas över till 3-5 av dina favoritbloggar, som har mindre än 100 följare. Awarden går vidare till de du valt ut, genom att du lämnar en kommentar på deras blogg. Berätta för dem att deras blogg är en av dina favoriter och att de har utvalts till Liebster award. Den som får awarden länkar till den person som gav den till dem, och fem av hans/hennes favorit bloggar med mindre än 100 läsare.


Ok, here we go:

Nori skriver om en vardag som jag alltid nu och då känner igen mig i.

Emve är en pysslig småbarnsmamma.

Tonci har jag följt länge. Hon skriver om sådant som får hjärtat att brista.

Esmes mamma är en ny favorit, med vackert språk.

Hanna är en gammal, sympatisk favorit. Den enda i denna bukett som inte lever i småbarnsbubblan just nu.

Håll till godo, jag skulle kunna länka till många flera. Det finns så många fina bloggar, värda att följa!






3 kommentarer:

  1. Tack så mycket för award-en. Jag är inne i en oinspiration ang. bloggandet, men jag återkommer så småningom och då skickar jag även awarden vidare.
    Kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Tonci, många kramar till dig oxå och awarden är det absolut ingen panik med!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! jag har varit lite seg med att skicka vidare men ska ta tag i det nu! :)

    SvaraRadera