fredag 1 juli 2011

Min Lilla e

Min lilla älskling, lilla sprudlande kraftpaket, som blir ett år idag! Livet med dig är så mycket roligare än tillvaron före du kom. Tyngre också, i vissa avseenden, men ögonblicken skimrar så mycket mer och oftare, och du lockar fram våra gladaste leenden. Du har börjat tulta omkring och jag älskar ljudet av dina steg och att sedan se din finurliga min när du kikar fram runt ett hörn eller under bordet. Du är full av skojfrisk livsglädje och du har just lärt dig att dela ut pussar och kramar. Dina ögon är bland de mest uttrycksfulla jag sett och dessutom har de så vacker färg. Du är den vackraste, finaste och ljuvligaste ettåring jag känner. Grattis, mitt älskade barn!

6 kommentarer:

  1. Grattis till er lilla prinsessa!
    Kram
    Tonci

    SvaraRadera
  2. Grattiskramar till lilla E och till dej som fått äran att vara mamma i ett år nu!

    SvaraRadera
  3. Lilla e och mamman tackar så hjärtligt!

    SvaraRadera
  4. Grattis, grattis! :)

    SvaraRadera