onsdag 15 juni 2011

Fint

Fina dagar är väldigt bra. Att bälga i sig mängder med kaffe är mindre bra. Därför sitter jag här alldeles för klarvaken. I mitt klarvakna tillstånd har jag i alla fall bestämt mig för att jag i fortsättningen kommer att kalla min dotter för Lilla e här på bloggen, så nu vet ni vem det handlar om när ni läser om Lilla e. Det blev så otympligt att inte ha ett "namn" på henne och jag vill inte använda hennes riktiga, ovanliga och väldigt vackra (tycker jag förstås) namn och inte hennes lite mera vanliga smeknamn heller.

Annars vill jag bara tillägga att jag älskarälskarälskar den lilla människan.

4 kommentarer:

  1. Håller med! Fina dagar är bra! Idag har varit en fin dag, då jag fått träffa dej och Lilla E! Och fin blogg!

    SvaraRadera
  2. Ja, det var roligt att ses! Blev förresten riktigt läsinspirerad... ;)

    SvaraRadera
  3. Och jag som har ovanliga lilla Esme i mitt liv blir förstås genast nyfiken på hur ert ovanliga E-namn lyder. (Men jag förstår och respekterar att du inte vill skriva ut det.)

    SvaraRadera
  4. Så Esme heter just Esme, inte Esmeralda (vilket också var ett av våra alternativ)? Fint!

    SvaraRadera