torsdag 27 januari 2011

Nu börjar det

Den här bloggen är inte bra för mig. Den håller mig vaken när jag borde sova. Den fick sin start en sen kväll, då jag plötsligt överfölls av ett tvingande behov av att skapa en ny blogg. En som kombinerar lite av båda mina gamla, den första om vardagligt smått och stort och den andra, hemliga, om en stor längtan som till slut blev uppfylld. Så nu sitter jag här och ivrar för att pränta ner några ord, istället för att ligga skönt utsträckt och sovande bredvid min lilla, fridfullt snusande dotter.



Det här är min skatt, den efterlängtade. En del av bloggen kommer att handla om henne. Andra nära och kära kommer säkert också att dyka upp här, om än inte nödvändigtvis på bild, men mest blir det kanske ändå mina infall och tankar som jag vill sätta på pränt. Intryck och uttryck, precis som i rubriken.

5 kommentarer:

  1. Lycka till med bloggen :)
    Hälsar Marias Hörna

    SvaraRadera
  2. Trevligt, trevligt! Tackar för inbjudan till ditt lilla rum. Krams!

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar bild! Så himla söt.

    SvaraRadera
  4. Åh, vilken underbar söt liten dotter du har! Hur gammal är hon?

    SvaraRadera
  5. Min lilla sötnos blev exakt 7 månader idag! :)

    SvaraRadera